کد خبر 940548
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
ماریو بودیمیر

ماریو بودیمیر پس از گذشت ۶ بازی از نیم فصل دوم، امیدوار است در دیداری خانگی اولین گلش برای پرسپولیس را بزند و خاطره اولین خرید کروات تاریخ سرخ ها را زنده کند.

به گزارش مشرق، به ثمر رساندن تنها یک گل در طول نیم فصل و در عین حال گران قیمت بودن گادوین منشا باعث شد تا پرسپولیسی‌ها قید نگه داشتن او را بزنند و در زمستان با خروج او، یک مهاجم کروات را به لیست خود اضافه کنند. ماریو بودیمیر که نیم فصل اول را در تیم دینامو زاگرب سپری کرد، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست تا در کنار علی علیپور، برای پرسپولیس گلزنی کند.

این مهاجم ۱۹۴ سانتی متری، در بازی با سپیدرود به میدان رفت و با ارسال یک پاس کلیدی توانایی‌های خود را نشان داد و هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد اما در ۵ بازی بعدی نمایش‌های خیلی خوبی نداشت. در برابر فولاد اگرچه چند موقعیت ساخت و چند موقعیت هم به دست آورد، اما بازهم در گلزنی و گل سازی ناکام بود و حالا در آستانه هفته بیستم، تنها تاثیر مثبت بودیمیر در عملکرد پرسپولیس را می‌توان پنالتی اش در دیدار با پدیده عنوان کرد که باعث صعود قرمزها شد.

بیشتر بخوانید:

عاشوری: منشا یک سرو گردن بالاتر از بودیمیر بود

حالا به نظر می‌رسد برانکو قصد دارد بازهم بودیمیر را در ترکیب اصلی قرار دهد. پس از ۹۰ دقیقه نیمکت نشینی در مسجد سلیمان، مهاجم شماره ۱۹ سرخ‌ها فرصت خوبی برای گلزنی در برابر هواداران را خواهد داشت. ۱۱ سال پیش در هفته بیستم، قرمزهای تهران با ضربه سر دیدنی ماته دراگه‌چوویچ از باخت مقابل ابومسلم فرار کرد و هفته بعد نیز با گل این مهاجم کروات به برتری مقابل پیکان رسید و حالا باید دید آیا دومین مهاجم کروات تاریخ پرسپولیس می‌تواند به بیست و چهارمین گلزن خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود یا خیر؟

ماته که در زمستان لیگ هفتم به پرسپولیس پیوست، اگرچه قد و قامت بلندی نداشت اما خیلی خوب سر می‌زد و حالا بودیمیر نیز باید نشان دهد قد ۱۹۴ سانتی متری اش، جزو ویژگی‌های مثبت او است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس